Τον γύρο του κόσμου κάνει από χτες η εικόνα της Ρομίνα Πουρμοχτάρι, Υπουργού Περιβάλλοντος της Σουηδίας, η οποία συμμετείχε την Πέμπτη σε συνεδρίαση του Συμβουλίου της ΕΕ στο Λουξεμβούργο, έχοντας στην αγκαλιά της τον γιο της, τον τριών μηνών Άνταμ!
Σύμφωνα με έναν αξιωματούχο του Συμβουλίου της ΕΕ μάλιστα, αυτή είναι η πρώτη φορά που ένα μωρό παρίσταται σε μια τέτοια συνάντηση. Και αυτή δεν είναι η μοναδική πρωτιά για την Ρομίνα Πουρμοχτάρι, καθώς όταν ανέλαβε καθήκοντα, το 2022, ήταν η νεότερη υπουργός στην ιστορία της Σουηδίας.
Η Υπουργός, αφού δήλωσε χαρούμενη στους δημοσιογράφους που επιστρέφει στα καθήκοντά της, είπε μεταξύ άλλων πως «είμαι χαρούμενη επίσης που γίνομαι ένα παράδειγμα του ότι δεν πρέπει να επιλέξω ανάμεσα στο να είμαι μια παρούσα υπουργός και μια παρούσα μαμά», προσθέτοντας στη συνέχεια πως «νομίζω ότι είναι πολλά τα πράγματα που καθιστούν την Ευρώπη ένα υπέροχο μέρος να ζει κανείς. Ένα από αυτά είναι ότι μπορώ να έχω τη δυνατότητα να παρίσταμαι σε συνεδριάσεις και παράλληλα να φροντίζω το παιδί μου».
Αυτό βέβαια, όπως είπε μιλώντας στο Reuters, προϋποθέτει πως «έχεις έναν σύντροφο που δεν είναι δεινόσαυρος, κάποιον αρκετά σύγχρονο και έτοιμο να το ακολουθήσει». Και πράγματι, ο σύζυγός της που βρίσκεται σε γονική άδεια, ταξίδεψε μαζί της για να φροντίζουν μαζί το μωρό.
Δείτε εδώ σχετικό απόσπασμα