6.000 ευχαριστώ!
Ήταν τρεις γεμάτες ημέρες. Πέρασαν γρήγορα, υπέροχα, ανανεωτικά. Και άφησαν πίσω τους κάτι που θα μείνει στην καρδιά μας.
Από το πρώτο λεπτό που άνοιξαν οι πόρτες του Summer BOOM Village, μέχρι το τελευταίο παιδάκι που έφυγε από το «χωριό» μας την Κυριακή το βράδυ, με προσωπάκι ζωγραφισμένο, χεράκια λερωμένα από το παγωτό, ρουχαλάκια ιδρωμένα από το παιχνίδι και ένα τεράστιο χαμόγελο, συνέβη κάτι πραγματικά μοναδικό.
6.000 γονείς και παιδιά βρεθήκαμε στον ίδιο χώρο. Για να γιορτάσουμε.
Την έναρξη του καλοκαιριού.
Το τέλος μιας ακόμα σχολικής χρονιάς, που κύλησε με τις χαρές και τα προβλήματά της. Όπως κάθε άλλη σχολική χρονιά, άλλωστε.
Την αγάπη.
Την οικογένεια.
Το παιχνίδι.
Την ανεμελιά.
Και ξαφνικά, χωρίς να το καταλάβουμε, τα 12 στρέμματα του Anassa - Athens City Events γέμισαν με χαρούμενες φατσούλες, παιδικά γέλια που αντηχούσαν από άκρη σε άκρη, και γονείς που στέκονταν ένα βήμα πίσω, για να απολαύσουν τη στιγμή. Τη στιγμή που κάθε γονιός ονειρεύεται. Να βλέπει το παιδί του να παίζει, να γελά, να αλληλεπιδρά, να ξεκαρδίζεται. Να είναι ευτυχισμένο.
Νιώθω πως αυτή είναι ακριβώς η μαγεία του BOOM Village, η δυνατότητα που μας δίνετε εσείς οι γονείς να προσφέρουμε στους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής σας, τα παιδιά σας, στιγμές χαράς και ανεμελιάς.
Σας ευχαριστώ προσωπικά που μας εμπιστεύεστε τους μικρούς σας θησαυρούς και σας διαβεβαιώνω πως κάθε φορά κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας -κάποιες φορές και ό,τι δεν περνάει- για να τους προσφέρουμε ποιοτικό, ασφαλές δημιουργικό παιχνίδι και να χτίσουμε μαζί τους μοναδικές αναμνήσεις.
Στο ΒΟΟΜ πιστεύουμε πολύ στην οικογένεια και τη σύνδεση. Στις στιγμές που δεν πρέπει να χάνονται, στις στιγμές στις οποίες είναι όμορφο να επενδύουμε για να τις κρατάμε στην καρδιά μας, και φέτος, στο Summer BOOM Village, ζήσαμε πολλές τέτοιες στιγμές.
Νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω που έρχεστε πάντα με την καλύτερη διάθεσή σας. Που συγχωρείτε τυχόν λάθη μας και μας βοηθάτε χρόνο με τον χρόνο να γίνουμε καλύτεροι. Στο γραφείο, με τον Μελέτη, τη Νάνσυ και τα κορίτσια, ήδη στήνουμε το χριστουγεννιάτικο BOOM Village και σε πολύ λίγο χρόνο θα μοιραστούμε μαζί σας τις ημερομηνίες για να κλείσετε εγκαίρως τα εισιτήριά σας.
Σε μια εποχή που όλοι και όλα τρέχουν, εσείς επιλέξατε να πατήσετε το pause και να αφιερώσετε ένα κομμάτι του Σαββατοκύριακού σας στα παιδιά σας. Κοντά μας. Και σας ευχαριστώ.
Επιλέξατε να έρθετε για να γίνετε κι εσείς παιδιά.
Να τρέξετε μαζί τους στην πίστα του survivor.
Nα ξαπλώσετε μαζί τους στο γρασίδι.
Να φάτε μαζί παγωτό και να λερωθείτε χωρίς να σας νοιάζει.
Να χορέψετε την ώρα που έδυε ο ήλιος.
Να ζωγραφίσετε μαζί τους.
Να δείτε τις κόρες σας με χρυσόσκονη στα μαλλιά.
Να χαϊδέψετε παρέα τον δεινόσαυρο.
Και τελικά, να φτιάξετε μαζί τους αναμνήσεις μιας ζωής.
Φέτος, στο «χωριό» μας υποδεχθήκαμε περισσότερα από 6.000 παιδιά με τους φανταστικούς γονείς τους. Και, ξέρετε κάτι; Σας παρατηρούσα από μακριά και μπορώ να πω με το χέρι στην καρδιά πως είστε οι γονείς που ήθελα στο φεστιβάλ μας. Γονείς συνειδητοποιημένοι, γονείς ενημερωμένοι, γονείς υπέροχοι. Με καρδιές γεμάτες αγάπη, κατανόηση και ενσυναίσθηση.
Είστε οι Boomers μας και σας ευχαριστώ που οι δρόμοι μας συναντήθηκαν. Είχα μεγάλη ανάγκη να πιστέψω πως εκεί έξω υπάρχουν αυτοί οι γονείς.
Και είστε αληθινοί.
Σας εύχομαι να περάσετε ένα ξένοιαστο καλοκαίρι, θέλω να συγχωρήσετε τους εαυτούς σας αν αυτό το καλοκαίρι δεν κυλήσουν όλα όπως τα έχετε κανονίσει, δώστε στον εαυτό σας το δικαίωμα να ξεκουραστεί και να ρίξει ρυθμούς, σφιχταγκαλιάστε τα παιδάκια σας, και εμείς ξέρετε…
Έχουμε ξανά ραντεβού τα Χριστούγεννα. Θα περιμένω να σας ξανασυναντήσω από κοντά, να πούμε τα νέα μας.
Με όλη μου την αγάπη,
Μυρτώ