Πώς ψωνίζουν άραγε οι μαμάδες στη δεύτερη καραντίνα; Eχει επηρεαστεί άραγε η καταναλωτική τους συμπεριφορά και ποια προϊόντα αγοράζουν όταν τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά;
Η συνέντευξη με την Κατερίνα Παπαϊωάννου, Business Development Manager της Lapin House είναι εξαιρετικά κατατοπιστική και την ευχαριστώ θερμά που μοιράστηκε τις γνώσεις της μαζί μας.
Κατερίνα, πώς αγοράζουν άραγε οι μαμάδες στην εποχή του Covid; Είναι διαφορετική η αγοραστική συμπεριφορά των μαμάδων στο 2ο lockdown; Πώς άλλαξε ο τρόπος που αγοράζουν οι γονείς όταν τα μαγαζιά είναι κλειστά;
Θυμάμαι ότι μόλις ανακοινώθηκε το πρώτο lockdown, στα μαγαζιά υπήρξε μια αναστάτωση καθώς έπρεπε να προμηθευτούν σωστά όλοι οι γονείς και πελάτες μας τα διάφορα προϊόντα που ονομάζω εγώ “είδη πρώτης ανάγκης στον κόσμο της Lapin”, όπως φορμάκια, πιπίλες, σαλιάρες, μπιμπερό και άλλα πολλά. Αυτά που μπορεί να μην φαντάζουν αναγκαία σε όλο τον κόσμο αλλά, στον “μαμαδόκοσμο” είναι σίγουρα είδη πρώτης ανάγκης! Παρότι λοιπόν το lapinkids.com έχει όλα τα προϊόντα της αλυσίδας μας και ακόμα περισσότερα, οι πελάτες μας πάντα συνδύαζαν αυτές τις αγορές τους με την εμπειρία που προσφέρεται στα καταστήματα μας. Αυτό ίσως συνέβαινε γιατί όπως γνωρίζεις και εσύ πολύ καλά, δημιουργείτε ένα μαγικό δέσιμο μεταξύ της μητέρας και των ανθρώπων που τους εμπιστεύεται ότι πιο σημαντικό έχει στη ζωή της, το παιδί της. Αυτό είναι που δεν ήξεραν αν θα βρουν online όλες οι μέλλουσες αλλά και πιο έμπειρες μανούλες. Βέβαια, στο δεύτερο lockdown τα πράγματα είναι διαφορετικά γιατί οι μανούλες, οι μπαμπάδες, οι γιαγιάδες και οι παππούδες έχουν γνωρίσει και εμπιστευτεί ήδη την διαδικτυακή τους “φίλη” που είναι εδώ να τους βοηθήσει να βρουν από μακριά, ότι ακριβώς ψάχνουν, γνωρίζοντας τους τον κόσμο της Lapin House με ένα κλικ.
Είναι δύσκολο για μία μαμά να κάνει online shopping; Όταν δεν υπάρχει η ανθρώπινη επαφή; Οι μαμάδες γίνονται "φίλες" με τις υπαλλήλους στα καταστήματα. Στο online shopping αυτό έχει χαθεί. Πώς μπορούν να νιώσουν οι γονείς εμπιστοσύνη και ζεστασιά;
Δεν ξέρω αν είναι πιο δύσκολο ή εύκολο, είναι όμως σίγουρα διαφορετικό. Όπως ανέφερα και πριν, το Α και το Ω στον κόσμο του παιδιού, και ιδιαίτερα στον δικό μας κόσμο της Lapin House, είναι η ανθρώπινη επαφή και η εμπειρία που προσφέρεται στα καταστήματα μέσα από ένα μοναδικό ταξίδι εμπιστοσύνης που ξεκινάει από την πρώτη μέρα γνωριμίας μας και κρατάει για πολλά, πολλά και μοναδικά χρόνια. Το μεγάλο στοίχημά μας λοιπόν ήταν πως θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε αυτή τη σχέση στον online κόσμο και αυτός είναι ο λόγος που ενισχύσαμε την ομάδα του e-shop με εξειδικευμένους επαγγελματίες που βρίσκονται στην διάθεση των γονέων, των νονών, των φίλων και των συγγενών καθημερινά 09.00 με 21.00 με μια νέα υπηρεσία “Virtual Personal Shopping” όπου ένας έμπειρος πωλητής μέσω video call, βρίσκεται δίπλα στον κάθε πελάτη μας που ψάχνει να βρει το ιδανικό προϊόν, το τέλειο δώρο ή απλά ψάχνει για μια συμβουλή. Επιπλέον δημιουργήσαμε το LapinHouse Blog, καθώς θεωρήσαμε επιτακτική ανάγκη να βοηθήσουμε τις μαμάδες και φίλες μας δίνοντας τους καθημερινά tips για το πως να περάσουν δημιουργικό χρόνο με τα παιδάκια τους, πως να μαγειρέψουν υγιεινά και τι να προσέξουν στην ψυχολογία των παιδιών τους αυτή την περίοδο που περνάμε.
Ο τομέας της βρεφανάπτυξης είναι θα λέγαμε ο πιο απαιτητικός; Πώς θα τον χειριστείτε για να μη μείνουν οι μαμάδες με αναπάντητες απορίες; Τι έκανε η Lapin House για να γεφυρώσει αυτό το χάσμα;
Σίγουρα είναι ο πιο απαιτητικός γιατί σηματοδοτεί την αρχή της περιπέτειας που ονομάζεται “γονιός”. Είτε λοιπόν είναι κάποιος μέλλοντας γονέας, είτε έχει αποκτήσει ένα νέο μέλος πρόσφατα, θα έρθει σε επαφή με όλη αυτή την κατηγορία της βρεφανάπτυξης, και κατά πάσα πιθανότητα θα την μάθει απέξω και ανακατωτά. Οι ανάγκες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι πολλές και το άγχος κυριεύει, αυτός είναι ο λόγος που και εμείς θέλουμε να σταθούμε δίπλα σε όλους τους γονείς που πλέον δεν έχουν την δυνατότητα να τρέξουν σε ένα κατάστημα και να μας βρουν άμεσα. Έτσι, δημιουργήσαμε μια ειδική τηλεφωνική γραμμή “New Mommy Personal Shopping” οπού μπορούν οι μέλλοντες και νέοι γονείς να μας καλέσουν για οποιαδήποτε βοήθεια, απορία, προβληματισμό ή σκέψη έχουν και εμείς να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να τους βοηθήσουμε.
Επίσης σαν Lapin House, θέλοντας να προσαρμοστούμε άμεσα στις νέες ανάγκες ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, συνεργαστήκαμε με την «Κραταίον Συμβουλευτική», όπου εξετάσαμε τα πορίσματα μιας έρευνας που αφορά το λιανεμπόριο κατά τη διάρκεια του Covid και τις συνήθειες των καταναλωτών που έχουν επηρεαστεί από αυτή την περίοδο. Έτσι όταν είδαμε τα αποτελέσματα, εκτός από τις υπέροχες συμβουλές που ακολουθήσαμε σε τεχνικό επίπεδο με σκοπό τη βελτιστοποίηση του online ταξιδιού των πελατών μας, μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι αυτή η πανδημία έχει επηρεάσει τους αγοραστικούς παράγοντες των καταναλωτών σε σημαντικό επίπεδο. Πλέον η ποιότητα των υφασμάτων, η προέλευση του προιοντος, η προσφορά της εταιρείας στο κοινωνικό σύνολο και στη βιωσιμότητα, αλλά και η ιστορία που βρίσκεται πίσω από ένα ρούχο παίζουν πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του καταναλωτή. Δεν σου κρύβω ότι αυτό είναι κάτι που με γέμισε χαρά και ελπίδα, καθώς όλα αυτά αποτελούν κομμάτι των βασικών αρχών της Lapin House και γνώμονα μας σε κάθε απόφαση. Μαχόμαστε για αυτά 45 χρόνια τώρα και θα συνεχίσουμε να μαχόμαστε για ακόμα περισσότερα.
Πόσο σημαντική είναι η άμεση παράδοση των παραγγελιών για έναν γονιό;
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε μας έδειξε ότι είναι πάρα πολύ σημαντική η άμεση παράδοση για κάθε είδος καταναλωτή στο γενικότερο κλάδο του λιανεμπορίου, πόσο μάλλον όταν αυτός ο καταναλωτής είναι και γονιός! Έτσι στο lapinkids.com επενδύσαμε σε παλιές και νέες συνεργασίες για να εξασφαλίσουμε την άμεση παράδοση των προϊόντων μας, επωμιζόμενοι όλο το κόστος και προσφέροντας στους πελάτες μας την δύσκολη περίοδο του lockdown, άμεση παράδοση, ανέπαφα και εντελώς δωρεάν.
Stay Home Safe λοιπόν. Ποιο μήνυμα θέλει να στείλει ο όμιλος της Lapin House στους γονείς εν μέσω lockdown;
Η πραγματικότητα είναι ότι μας λείπει και εμάς αφάνταστα η ανθρώπινη επαφή με τους πελάτες μας και η μεγάλη χαρά που αντλούμε απ’τό να είμαστε δίπλα τους στο μεγάλωμα των παιδιών μας.. Οπότε μέχρι να ανταμώσουμε ξανά από κοντά, τους υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε ότι μπορούμε για να είμαστε δίπλα τους ακόμα και από μακριά. Αυτά τα Χριστούγεννα, θα είμαστε όλη η οικογένεια της Lapin House εδώ, άνθρωποι που έχουν γνωρίσει ή και όχι ακόμα, από μακριά ή και από κοντά, μεταμορφωμένοι σε βοηθούς του Αι Βασίλη για να βοηθήσουμε να βρούμε δώρα για όλη την οικογένεια και να δημιουργήσουμε αναμνήσεις!
Stay in House with Lapin House λοιπόν!
Από τη Μυρτώ Κάζη