Christmas loading: Η φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney μόλις κυκλοφόρησε και είναι ό,τι πιο γλυκό θα δείτε σήμερα

Boom Team
Wed, 02/11/2022 - 12:29

Το τρίτο μέρος της τριλογίας της Disney, «Από την οικογένειά μας στη δική σας» μόλις κυκλοφόρησε και ήταν η αφορμή που χρειαζόμασταν για να αρχίσουμε να μπαίνουμε σε εορταστικό κλίμα! Εξίσου συγκινητική με τις άλλες δύο που προηγήθηκαν, «Το Δώρο» είναι μια δίλεπτη ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που εξυμνεί τα όμορφα συναισθήματα αλλά και τη ζεστασιά που προσφέρει στις οικογένειες η αφήγηση ιστοριών, ειδικά όταν βρίσκονται σε περιόδους αλλαγών, αλλά κυρίως το πώς ενδυναμώνονται μέσα από αυτό οι σχέσεις των μελών της. Η καμπάνια «Από την οικογένειά μας στη δική σας» της Disney για το 2022 θα υποστηρίξει και πάλι τον παγκόσμιο φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμόMake-A-Wish®

Στην πρώτη διαφήμιση, με τίτλο «Λόλα», που κυκλοφόρησε το 2020 και μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ, γνωρίσαμε τη Νικόλ με τη γιαγιά της, τη Λόλα και παρακολουθήσαμε πώς η σχέση τους γινόταν όλο και πιο δυνατή με τις εορταστικές παραδόσεις να περνάνε από γενιά σε γενιά. Η περσινή συνέχεια με τίτλο «Νέος μπαμπάς» (δείτε την εδώ), ακολούθησε την ενήλικη Νικόλ και τα παιδιά της, τον Μαξ και την Έλλα, να καλωσορίζουν τον πατριό, Μαϊκ, στο σπίτι τους. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρισκόταν ένα πολύ ιδιαίτερο παραμύθι που αναδείκνυε τη μαγεία που δημιουργείται εντός οικογενειών μέσα από τρυφερές στιγμές όπως το να διαβάσουν μαζί ένα παραμύθι.

Φέτος, η οικογένεια προετοιμάζεται για μια ακόμη εορταστική περίοδο και τον συγκινητικό ερχομό ενός νέου μέλους! «Το Δώρο» είναι μια συναισθηματική ιστορία για τις αδελφικές σχέσεις, που βιώνεται μέσα από τα μάτια του μικρότερου μέλους της οικογένειας, της Έλλα, καθώς προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα αγαπημένο μαλακό παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι και το είχε δώσει στην Έλλα ο μεγαλύτερος αδελφός της, ενώ αυτή τη φορά έρχεται η σειρά της Έλλα να το χαρίσει στο νεογέννητο αδελφάκι της, στην πρώτη τους συνάντηση, καλωσορίζοντάς το έτσι στην οικογένεια.

Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε, γι’ αυτή τη εορταστική καμπάνια και ελπίζουμε ότι οι οικογένειες και οι θαυμαστές, θα απολαύσουν το συγκινητικό τελευταίο μέρος της τριλογίας».

«Το Δώρο» αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε από τη δημιουργική ομάδα Consumer Products, Gaming & Publishing της Disney, με την επιμέλεια της Angela Affinita, Director of Brand Marketing and Creative και σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία. Το ελληνικό τραγούδι με τίτλο «Κι Ακόμα Πιο Πολύ» ερμηνεύει η Πέννυ Μπαλτατζή

Η Sarah Fox, αντιπρόεδρος Marketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, EMEA, δήλωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν τους χαρακτήρες μας στις ταινίες κινουμένων σχεδίων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", περνούν χρόνο μαζί τους, χτίζουν σχέσεις και δημιουργούν αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός οικογενειακού μοντέλου όπου όλοι οι θεατές, απ’ όλον τον κόσμο, θα μπορούν να ταυτιστούν και να συμμεριστούν τις προκλήσεις που μπορεί να βιώνουν κάποια μέλη της οικογένειάς τους. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε, γι’ αυτή τη εορταστική καμπάνια και ελπίζουμε ότι οι οικογένειες και οι θαυμαστές, θα απολαύσουν το συγκινητικό τελευταίο μέρος της τριλογίας.»

Στο πλαίσιο του εορτασμού του φινάλε της τριλογίας, η Disney ενθαρρύνει τους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν και να κάνουν δωρεές στο Make-A-Wish®, και θα αντιστοιχίσει με δωρεά ύψους μέχρι $100,000* κάθε δωρεά που πληροί τις προϋποθέσεις, βοηθώντας έτσι να εκπληρωθούν ακόμη περισσότερες ευχές.

Για να δώσουν ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά που ζουν με σοβαρές ασθένειες αυτές τις γιορτές, οι θαυμαστές μπορούν να κάνουν δωρεά στο Make-A-Wish® μέσω του ελληνικού παραρτήματος Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος ή μέσω του Make-A-Wish International στο worldwish.org/disney.

Δείτε τη διαφήμιση εδώ