Μαθητές από τέσσερα δημοτικά σχολεία στη Δράμα σημείωσαν Ρεκόρ Γκίνες παίζοντας «Γκρινιάρη»!

Boom Team
Tue, 12/11/2019 - 09:31

Η ομαδική δουλειά μπορεί να οδηγήσει σε ανέλπιστα αποτελέσματα! Και αυτό επιβεβαιώθηκε ακόμα μία φορά με την περίπτωση 418 μαθητών από τέσσερα δημοτικά σχολεία της Δράμας, οι οποίοι κατέκτησαν ένα ιδιαίτερο Ρεκόρ Γκίνες, στέλνοντας παράλληλα ένα ηχηρό μήνυμα για την αξία της συνεργασίας.

Τέσσερα σχολεία, το 1ο, το 2ο, το 3ο και το 7ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, προωθώντας τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών και την ευγενή άμιλλα, πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική δράση την περασμένη άνοιξη. Συγκεκριμένα, τα παιδιά έπαιξαν στον προαύλιο χώρο ενός από τα σχολεία το ομαδικό επιτραπέζιο παιχνίδι «Γκρινιάρης» πετυχαίνοντας ένα νέο ρεκόρ Γκίνες, με θέμα: «Τα περισσότερα παιδιά που παίζουν ταυτόχρονα το ίδιο επιτραπέζιο παιχνίδι».

ρεκόρ γκίνες για μαθητές στη Δράμα

Πώς, όμως, παίζεται ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τόσους συμμετέχοντες; Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των τεσσάρων ατόμων. Κάθε επιτηρητής επέβλεπε δώδεκα ομάδες παικτών, δηλαδή 48 συμμετέχοντες μαθητές. Κάθε ομάδα ξεχώριζε από το διαφορετικό χρώμα καπέλου που φορούσε, ενώ για να επιτευχθεί το ρεκόρ έπρεπε να ολοκληρωθεί μια παρτίδα και να υπάρξει νικητής από όλες τις ομάδες. 

ρεκόρ γκίνες για μαθητές στη Δράμα

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς γιόρτασαν το ρεκόρ με μια εκδήλωση στο κλειστό αθλητικό γυμναστήριο της Δράμας, παρουσία της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, η οποία και έκανε την απονομή του βραβείου στους εκπροσώπους του σχολείου. Η υφυπουργός Παιδείας μιλώντας για το επίτευγμα των μαθητών τόνισε: «Τα σχολεία αυτά έκαναν ένα βήμα πέρα από την καθημερινότητα της σχολικής τάξης· με μια πολύ καινοτόμα δραστηριότητα, η οποία έκανε τους μαθητές να αφήσουν για λίγο στην άκρη τις οθόνες των κινητών, των τάμπλετ, και των υπολογιστών, και να δουλέψουν συνεργατικά, περνώντας ένα μήνυμα πολύ πιο ουσιαστικό και συμβολικό, απλά από την επίτευξη ενός εξόχως σημαντικού Ρεκόρ Γκίνες».

«Teamwork makes dreamwork»

Από την Έλενα Χάλαρη

Με πληροφορίες από το www.amna.gr