Τα αναβαθμισμένα καθημερινά ρούχα συναντούν τα εξαιρετικά βραδινά στη συλλογή H&M Studio S/S23. Εμπνευσμένη από τις θεές της Χρυσής Εποχής του Hollywood και τους σύγχρονους σταρ που υιοθετούν την προσέγγιση του στιλ «go big or go home», η συλλογή συνδυάζει την ακατέργαστη ευκολία στο ντύσιμο με μια ριζοσπαστική γοητεία. Τα εξωστρεφή βραδινά σχέδια και τα statement ρούχα συνδυάζονται με αγαπημένα κλασικά, επιβλητικά αξεσουάρ.
Τα βασικά κομμάτια υπόσχονται όλα τα βλέμματα να είναι στραμμένα πάνω σας! Τα εντυπωσιακά βραδινά φορέματα με όγκο και μήκος που διαγράφουν το σώμα, συνδυάζονται με άψογα «θορυβώδη» πανωφόρια που εκπέμπουν αυτοπεποίθηση: μια άνετη καπαρντίνα, ένα δερμάτινο τζάκετ μοτοσικλέτας και ένα τζάκετ από ψεύτικη γούνα. Το cool-girl denim και τα καθημερινά πολυτελή μπλουζάκια εγγυώνται εξίσου μέγιστη ανεπιτήδευτη κομψότητα, μαζί με εύχρηστα αξεσουάρ, όπως γυαλιστερά, premium δερμάτινα μποτάκια, εσώρουχα με στολίδια με στρας και τα τεράστια γυαλιά ηλίου.
It's all about sustainability
Δύο υπέροχα κομμάτια, ένα γιλέκο και μια ψηλόμεση μάξι φούστα, φτιαγμένα από μείγμα βιολογικού και επαναχρησιμοποιημένου βαμβακιού, έχουν διακοσμηθεί με εκατοντάδες ραμμένα στο χέρι κουμπιά. Τα κουμπιά αυτά κατασκευάζονται εν μέρει από ανακυκλωμένο πλαστικό που προέρχεται από συλλέκτες απορριμμάτων στο Μπανγκαλόρ και έχει ανακτηθεί από τους δρόμους της Ινδίας, μέρος μιας συνεχιζόμενης συνεργασίας μεταξύ του Ομίλου H&M και της κοινωνικής επιχείρησης Hasiru Dala Innovations.
Σύμφωνα με τους στόχους βιωσιμότητας της H&M, κάθε αντικείμενο της συλλογής είναι κατασκευασμένο από πιο βιώσιμα υλικά, όπως οργανικό βαμβάκι, ανακυκλωμένο πολυεστέρα, δέρμα χωρίς χρώμιο και Naia™ Renew, μια κυκλική ίνα που παράγεται από 60% βιώσιμο πολτό ξύλου και 40% πιστοποιημένα ανακυκλωμένα υλικά.
«Η μόδα βρίσκεται σε τολμηρή διάθεση αυτή τη σεζόν και για τη Studio S/S23 θέλαμε να ξεπεράσουμε τα όρια όσον αφορά το χρώμα και τη σιλουέτα. Ταυτόχρονα, αντισταθμίζουμε τα πιο πολυτελή βραδινά ρούχα με πραγματικά εύκολες επιλογές για διαχρονικό στιλ, όπως ένα δερμάτινο biker τζάκετ που θα μπορούσατε να φοράτε ξανά και ξανά», λέει η Ann-Sofie Johansson, Δημιουργική Σύμβουλος της H&M.
«Αυτή τη σεζόν η ομάδα σχεδιασμού γοητεύτηκε από την ιδέα ενός μοντέρνου megastar που ταλαντεύεται άψογα ανάμεσα σε μια μοντέρνα εμφάνιση και μια γοητευτική τουαλέτα στο κόκκινο χαλί. Για τις σημερινές γενιές που γνωρίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η διατήρηση της πραγματικότητας είναι εξίσου σημαντική με την αναζήτηση μιας πολυτελούς εμφάνισης, και θέλαμε να δημιουργήσουμε μια συλλογή που μπορεί να μεταβάλει τα καθημερινά και τα βραδινά ρούχα, χωρίς συμβιβασμούς στο στιλ», λέει η Linda Wikell, σχεδιάστρια για την H&M Studio.
Η Kali Uchis, η βραβευμένη με Grammy, Κολομβιανό-Αμερικανή καλλιτέχνης, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της συλλογής H&M Studio S/S23, που βασίζεται σε μια τυπικά υπέροχη μέρα στη ζωή μιας ποπ σταρ που μαγνητίζει το κοινό. Σε σκηνοθεσία και φωτογραφία της Charlotte Wales και σε styling της Georgia Pendlebury, η Uchis φέρνει το χαρακτηριστικό της σαγηνευτικό στιλ στην καμπάνια με μια σειρά από στιλιζαρισμένες εικόνες που επεκτείνονται στο θέμα μιας εκθαμβωτικής ζωής μπροστά στις κάμερες.
Η συλλογή H&M Studio S/S23 θα είναι διαθέσιμη σε Ελλάδα και Κύπρο αποκλειστικά στο hm.com από τις 2 Μαρτίου.