Είναι οι γυναίκες που εδώ και σχεδόν δύο χρόνια μάχονται στην πρώτη γραμμή της αντιμετώπισης του κορωνοϊού, είναι οι ηρωίδες μιας πρωτοφανούς πανδημίας, είναι τα πρότυπα που θέλουμε να έχουν τα παιδιά μας. Σε μια προσπάθεια να εμπνεύσει τα μικρά κορίτσια και αγόρια ανά τον κόσμο, η Mattel κυκλοφόρησε έξι κούκλες Barbie εμπνευσμένες από τις γυναίκες αυτές. Η εταιρεία τιμά με αυτόν τον τρόπο γυναίκες επιστήμονες, από γιατρούς και νοσηλεύτριες μέχρι ερευνήτριες, που υπερέβαλαν εαυτόν για την αντιμετώπιση της πανδημίας.

Ποιες είναι όμως οι γυναίκες αυτές;
Πρόκειται για την Amy O’Sullivan, μια νοσοκόμα στα επείγοντα που αντιμετώπισε τον πρώτο ασθενή με COVID-19 στο Μπρούκλιν και συγκεκριμένα στο Ιατρικό Κέντρο Wyckoff Heights. Υπάρχει επίσης μια κούκλα που εκπροσωπεί τη Δρ Audrey Sue Cruz, εργαζόμενη στην πρώτη γραμμή στο Λας Βέγκας, η οποία μαζί με άλλους γιατρούς πάλεψε ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Με αυτή την τιμή, ελπίζω να φωτίσω τη δέσμευση και τη συμπόνια που έδειξαν όλοι οι εργαζόμενοι στην πρώτη γραμμή τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και κάθε μέρα», έγραψε η Κρουζ στο Instagram, μαζί με μια φωτογραφία της κούκλας της.

Η Δρ Chika Stacy Oriuwa, ψυχίατρος στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο τιμάται επίσης με τη δική της κούκλα Barbie, ενώ μία από τις κούκλες είναι αφιερωμένη στην καθηγήτρια Sarah Gilbert, η οποία ηγήθηκε της δημιουργίας του εμβολίου του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Η Δρ Jaqueline Goes de Jesus είναι ερευνήτρια που ηγήθηκε της αλληλουχίας του γονιδιώματος μιας παραλλαγής COVID-19 στη Βραζιλία και έχει επίσης τη δική της κούκλα. Η συλλογή ολοκληρώνεται με μια Barbie που αντιπροσωπεύει την Αυστραλιανή Γενική Ιατρό Δρ Kirby White, συνιδρύτρια της πρωτοβουλίας Gowns for Doctors, μέσω της οποίας 750 περιφερειακές κλινικές προμηθεύτηκαν μια χειρουργική στολή που μπορεί να πλυθεί και να χρησιμοποιηθεί ξανά.

Οι έξι κούκλες είναι μέρος του προγράμματος #ThankYouHeroes της Mattel, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε πέρυσι ως μέρος της ευρύτερης πλατφόρμας της εταιρείας "Play it Forward" και επικεντρώνεται στην ανάγκη της προσφοράς σε περιόδους ανάγκης.
Με πληροφορίες από mymodernmet.com & goodmorningamerica.com