Ο κροκόδειλος της Lacoste παραχωρεί τη θέση του σε 10 είδη υπό εξαφάνιση

Boom Team
Sat, 30/11/2019 - 15:14

Το γαλλικό brand Lacoste σε συνεργασία με τον φορέα προστασίας των ζώων IUCN SOS, δημιούργησε μια limited-edition συλλογή για καλό σκοπό. Στόχος της εταιρίας είναι η αύξηση της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τα απειλούμενα είδη. Έτσι, αντί του γνώριμου στο κοινό κροκόδειλου τα νέα μπλουζάκια θα έχουν στη θέση του logo είδη υπό εξαφάνιση. Η εταιρεία μάλιστα, παρουσίασε την ιδέα της για πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού.

Η Lacoste αντικαθιστά τον κροκόδειλο από το λογότυπο της με 10 είδη υπό εξαφάνιση

Τα ζώα που αντικατέστησαν τον κροκόδειλο στη νέα συλλογή της εταιρίας είναι τα ακόλουθα: Κόνδορας της Καλιφόρνιας, σαόλα, τίγρης της Σουμάτρας, σαύρα «Anegada ground iguana», Βακίτα (πυγμαία φώκαινα), ένα είδος χελώνας με την ονομασία «the Burmese roofed turtle», o «northern sportive» λεμούριος, ρινόκερος της Ιάβας, Γίββωνες Cao-vit και το πτηνό Κακάπο.

«Για τα απειλούμενα ζώα του πλανήτη, ο κροκόδειλος αφήνει την καθιερωμένη θέση του», αναφέρει η Lacoste, που ποτέ άλλοτε στα 85 χρόνια ύπαρξης του brand, δεν έχει αλλάξει τον χαρακτηριστικό πράσινο κροκόδειλο από το λογότυπό της. Το παγκοσμίως αναγνωρίσιμο logo είχε σχεδιαστεί σαν φόρος τιμής στον ιδρυτή της της εταιρίας René Lacoste, τον οποίο συνήθιζαν να αποκαλούν «ο κροκόδειλος» λόγω του τρόπου με τον οποίο αντιμετώπιζε τους αντιπάλους του στo τένις.

Η Lacoste αντικαθιστά τον κροκόδειλο από το λογότυπο της με 10 είδη υπό εξαφάνιση

Για κάθε απειλούμενο είδος η Lacoste δημιούργησε συγκεκριμένο αριθμό από πόλο μπλούζες, ο οποίος ήταν ανάλογος του αριθμού των μελών του εναπομείναντος πληθυσμού του. Για παράδειγμα, δημιουργήθηκαν 350 μπλουζάκια με το λογότυπο της τίγρης της Σουμάτρας, η οποία απειλείται από τη λαθροθηρία και την αποψίλωση των δασών. Τον μικρότερο αριθμό προϊόντων έχει η σειρά της Βακίτα, με μόλις 30 μπλούζες, καθώς λόγω της υπεραλίευσης είναι ένα από τα πιο απειλούμενα θηλαστικά.

Κάθε limited edition μπλουζάκι είχε τιμή πώλησης 185 δολάρια, ενώ πουλήθηκαν και τα 1,775 κομμάτια. Τα έσοδα δόθηκαν ως δωρεά στον οργανισμό προστασίας ζώων IUCN για τη συνέχιση του έργου του.

Από την Έλενα Χάλαρη

Με πληροφορίες από moon-child.net